Smaczna edukacja w Biedronce

chłopiec w szarej bluzie przy regale z owocami

Pierwsza edycja rozpoczętego w październiku 2019 roku programu Fundacji Legii, którego partnerem jest Biedronka, osiągnęła właśnie półmetek. To właśnie teraz uczniowie warszawskich szkół z Woli, Pragi i Śródmieścia udają się do sklepów Biedronka na specjalnie przygotowane lekcje w oparciu o przygotowane scenariusze z atrakcyjnymi zadaniami do wypełnienia.

Dzięki temu projektowi edukacja o prawidłowym żywieniu trafi do szczególnie otwartych na wiedzę młodych głów w formie najbardziej adekwatnej: przez ćwiczenia praktyczne. To właśnie sklepy są tym miejscem, gdzie podejmujemy wybory żywieniowe – rodzinnie, ale też indywidualnie.

W trakcie specjalnie opracowanych zajęć w sklepach uczestnicy mają możliwość w praktyce odbyć naukę czytania etykiet, przeanalizować skład produktów oraz sprawdzić zawartość tłuszczy czy cukrów w danym artykule. Dowiedzą się też, czym różni się sok od nektaru czy napoju.  Specjaliści Biedronki – Świeżoznawcy są oczywiście do dyspozycji uczniów i nauczycieli w trakcie zajęć. Młodzi podopieczni będą mieli też możliwość naocznego sprawdzenia, jaka jest prawidłowa codzienna porcja warzyw i owoców.

Powiązane artykuły

Panie w nowych strojach

Pracownicy świętują 25-lecie Biedronki w nowych strojach!

Biedronka zmienia się z okazji ćwierćwiecza, które obchodzi w tym roku. Od poniedziałku pracownicy naszych sklepów na południu kraju – od Kielc, przez Kraków, po Zakopane – rozpoczęli dzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. Docelowo nowe barwy i fasony ubrań pojawią się we wszystkich sklepach w Polsce.

czytaj więcej

Biedronka odkrywa antysmogowy mural w centrum Warszawy!

Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł. Zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural. Mural wyjątkowy, bo pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu.

czytaj więcej

Nagrody EBEA 2020 rozdane!

10 września odbyła się uroczysta Gala wręczenia Nagród Employer Branding Excellence Award 2020. Biedronka zajęła pierwsze miejsce za dwie kampanie wewnętrzne: Razem Zadbajmy o Zdrowie oraz Świeżoznawcy. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii Strategia Employer Brandingowa.

czytaj więcej

Strona internetowa karierawjm.pl należąca do Jeronimo Martins Polska, korzysta z plików cookies m.in. w celu analizowania aktywności na naszej stronie internetowej oraz zwiększenia wygody jej przeglądania. Klikając banner lub korzystając ze strony internetowej karierawjm.pl (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie internetowej poza komunikatem) bez zmiany swoich ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na swoim urządzeniu, przetwarzanie danych zapisanych w cookies w celach wskazanych powyżej i udostępnianie swoich danych naszym partnerom. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o cookies znajdziesz w tutaj.

Zgadzam się