Fundacja Biedronki przekaże 10 mln zł na wsparcie seniorów

osoba starsza z pielęgniarką w maseczce

Powstała w kwietniu br. Fundacja Biedronki aktywnie włącza się w walkę z koronawirusem i tym samym oferuje swoją pomoc domom pomocy społecznej oraz innym ośrodkom, które zajmują się opieką nad osobami starszymi. Fundacja przekaże nieodpłatnie środki ochrony dla personelu, środki higieniczne oraz odkażające dla ośrodków, które zgłoszą ich niedobory. W międzyczasie organizacja planuje już kolejne inicjatywy związane z pomocą dla osób starszych.

W Polsce działa obecnie ponad 800 domów pomocy społecznej oraz około 750 ośrodków zajmujących osobami starszymi bądź przewlekle chorymi. Fundacja Biedronki zdecydowała się pomóc osobom szczególnie narażonym oraz takim, które nie są w stanie zatroszczyć się same o siebie. Instytucje, które potrzebują wsparcia w postaci środków ochrony dla personelu, środków higienicznych oraz odkażających, mogą zgłaszać się poprzez formularz. Organizacja w pierwszej kolejności będzie dostarczać artykuły do miejsc ulokowanych w regionach, które mają najwyższy wskaźnik zakażeń. Wszystkie wymienione wyżej środki będą przekazywane do wyczerpania zapasów.

Starsza pani z pielęgniarką w maseczce

Fundacja Biedronki zajmuje się wspieraniem najbardziej wrażliwych grup społecznych, zwłaszcza seniorów. Jej celem jest m.in. przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych, a także rozwój wolontariatu na rzecz seniorów. Pierwszym programem Fundacji jest program „Na codzienne zakupy” realizowany wspólnie z Caritas Polska i oddziałami diecezjalnymi. W ramach programu pomocą objętych zostało 10 tys. seniorów. Na ten program Fundacja Biedronki przeznaczy prawie 15 mln zł.

Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Powiązane artykuły

młoda kobieta patrząca na plakat z ananasami

A NA NAS spojrzałeś?

Jak zachęcić młode osoby do pracy w sklepach Biedronka? W nowej kampanii rekrutacyjnej zdecydowaliśmy się na ciekawie hasła i przyciągające wzrok grafiki, żeby trafić do wymagającej grupy docelowej - studentów. W rolach głównych wystąpiły ananasy i maliny.

czytaj więcej
żółta grafika z napisem czas na wspieranie małych producentów

Biedronka wspiera małych producentów

Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejne działanie sieci Biedronka, które w dobie panującego kryzysu ma na celu wsparcie poszczególnych grup społecznych.

czytaj więcej

Strona internetowa karierawjm.pl należąca do Jeronimo Martins Polska, korzysta z plików cookies m.in. w celu analizowania aktywności na naszej stronie internetowej oraz zwiększenia wygody jej przeglądania. Klikając banner lub korzystając ze strony internetowej karierawjm.pl (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie internetowej poza komunikatem) bez zmiany swoich ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na swoim urządzeniu, przetwarzanie danych zapisanych w cookies w celach wskazanych powyżej i udostępnianie swoich danych naszym partnerom. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o cookies znajdziesz w tutaj.

Zgadzam się