Więcej świeżości w codzienności
Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości – są oni „Świeżoznawcami”.

Na poczatku listopada ruszyła kampania Świeżoznawców, która podkreśla wartość świeżości. Każdego dnia w sklepach nasi pracownicy dokładnie sprawdzają towar, przygotowują zamówienia, przeprowadzają skrupulatne kontrole i dbają o warunki przechowywania. Dzięki temu owoce i warzywa w Biedronce są tak świeże i apetyczne. Nasi pracownicy biorą również udział w regularnych szkoleniach, aby rozwijać swoje kompetencje zgodnie z naszym motto: „Więcej świeżości w codzienności!”
Ty tez możesz dołaczyć do zespołu Świeżoznawców, sprawdź nasze aktualne oferty pracy
Historie naszych Świeżoznawców znajdziesz na stronie swiezoznawcy.pl
Zobacz również
Aktualności
Exchange week
Aktualności
Rozpoczęcie programu ambasadorskiego
Aktualności