Biedronka wspiera małych producentów

Sprawdzony partner na trudne czasy to wartość bezcenna. Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejne działanie sieci Biedronka, które w dobie panującego kryzysu ma na celu wsparcie poszczególnych grup społecznych.

żółta grafika z napisem czas na wspieranie małych producentów

Sprawdzony partner na trudne czasy to wartość bezcenna. Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejne działanie sieci Biedronka, które w dobie panującego kryzysu ma na celu wsparcie poszczególnych grup społecznych.

Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. Teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym. Cała akcja odbywa się pod hasłem „Czas na wspieranie małych producentów”.

żółta grafika z napisem cza na wspieranie małych producentów i mężczyzną trzymającym serek kiri

Nawiązanie współpracy z Biedronką jest łatwiejsze niż myślisz!

W celu ułatwienia nawiązania kontaktu, zgłoszenie dotyczące współpracy z Biedronką zostało teraz maksymalnie uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.

Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach ich ulubionych sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY JEST TUTAJ

Więcej informacji na temat całej akcji tutaj

Powiązane artykuły

Młoda uśmiechnięta kobieta trzymająca owoc w ręce

Praca okiem kasjera

Valeriia, Starszy Sprzedawca-Kasjer w jednej z poznańskich Biedronek, podzieliła się swoim doświadczeniem zawodowym w wywiadzie dla pracuj.pl.

czytaj więcej

Nagrody EBEA 2020 rozdane!

10 września odbyła się uroczysta Gala wręczenia Nagród Employer Branding Excellence Award 2020. Biedronka zajęła pierwsze miejsce za dwie kampanie wewnętrzne: Razem Zadbajmy o Zdrowie oraz Świeżoznawcy. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii Strategia Employer Brandingowa.

czytaj więcej

Strona internetowa karierawjm.pl należąca do Jeronimo Martins Polska, korzysta z plików cookies m.in. w celu analizowania aktywności na naszej stronie internetowej oraz zwiększenia wygody jej przeglądania. Klikając banner lub korzystając ze strony internetowej karierawjm.pl (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie internetowej poza komunikatem) bez zmiany swoich ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na swoim urządzeniu, przetwarzanie danych zapisanych w cookies w celach wskazanych powyżej i udostępnianie swoich danych naszym partnerom. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o cookies znajdziesz w tutaj.

Zgadzam się