A NA NAS spojrzałeś?

młoda kobieta patrząca na plakat z ananasami

Jak zachęcić młode osoby do pracy w sklepach Biedronka? W nowej kampanii rekrutacyjnej zdecydowaliśmy się na ciekawie hasła i przyciągające wzrok grafiki, żeby trafić do wymagającej grupy docelowej – studentów. W rolach głównych wystąpiły ananasy i maliny.

niebieski plakat na szarym tle z maliną

Pełny pakiet benefitów, niepełny etat! Kampania dla studentów przyciąga wzrok dzięki humorystycznym hasłom oraz wyraźnym kolorom. Tym samym kreacje, które zostały umieszczone na uczelniach, targach pracy oraz w social mediach w sposób zabawny i lekki zachęcały młode osoby do rekrutowania do Biedronki. Efekty? Ananasowe grafiki na facebook’u zachęciły ponad 2 000 młodych osób z największych miast do zapoznania się z naszymi ofertami pracy. W przeciągu zaledwie dwóch tygodni.

Młodzi ludzie często dołączają do naszego zespołu sklepowego, cześć tylko na chwilę, inni decydują się zostać z nami na dłużej, ponieważ lubią szybkie tempo pracy i doceniają możliwości rozwoju zawodowego. Dlatego zapraszamy każdego do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy!

To nie pierwsza współpraca Jeronimo Martins z agencją kreatywną Job’n’joy. W tym roku zrealizowaliśmy również projekt dotyczący pracy na wakacje, którego targetem są obecni pracownicy Biedronki. Tym samym, chcemy pokazać im możliwości podjęcia zatrudnienia w miejscowości turystycznej i pogodzenia pracy z urlopem. Szczegóły tej współpracy będą niebawem widoczne w naszych mediach społecznościowych oraz w sklepach sieci Biedronka.

Po więcej kreacji agencji job’n’joy zapraszamy tutaj: www.jobnjoy.pl

pomarańczowy plakat na szarym tle z ananasami

Powiązane artykuły

Biedronka odkrywa antysmogowy mural w centrum Warszawy!

Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł. Zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural. Mural wyjątkowy, bo pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu.

czytaj więcej

Strona internetowa karierawjm.pl należąca do Jeronimo Martins Polska, korzysta z plików cookies m.in. w celu analizowania aktywności na naszej stronie internetowej oraz zwiększenia wygody jej przeglądania. Klikając banner lub korzystając ze strony internetowej karierawjm.pl (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie internetowej poza komunikatem) bez zmiany swoich ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na swoim urządzeniu, przetwarzanie danych zapisanych w cookies w celach wskazanych powyżej i udostępnianie swoich danych naszym partnerom. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o cookies znajdziesz w tutaj.

Zgadzam się