Biedronka ma już ponad 10 000 obserwujących na Linkedin!

196 dni wystarczyło, aby naszą Company Page Biedronki na Linkedinie zaczęło obserwować 10 000 osób. Na stronie dzielimy się dobrymi praktykami ze środowiskiem zewnętrznym. Mówimy co u nas słychać, pokazujemy nasze zespoły, a także prezentujemy #wartościBiedronki.

Biedronka rozpoczęła swoją działalność na Linkedinie w połowie lipca 2020 roku. Każdego miesiąca wyświetla nas około 4 tysięcy obserwujących. Liczba unikalnych odwiedzających przekracza miesięcznie 1000 osób. Użytkownicy częściej korzystają z telefonu niż z komputera podczas czytania naszych treści.

Nasze posty dotyczą informacji dostępnych na stronie media.biedronka.pl, dodajemy linki do treści na portalach branżowych, autorskie grafiki oraz produkcje wideo. Na profilu można znaleźć tematykę dotyczącą biznesowego know-how oraz dobrych praktyk sieci. Pokazujemy jak działamy w zakresie społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Na Linkedin można poznać naszych pracowników, którzy stoją za sukcesem firmy. To oni są szczególnie ważni z uwagi na charakter portalu oraz fakt, że Biedronka jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, zatrudniającym 70 tys. osób.

LinkedIn to kolejne narzędzie wykorzystywane przez Biedronkę, które pokazuje nowoczesną twarz największej sieci handlowej w Polsce. W związku z tym, udowadniamy, że Biedronka to przede wszystkim ludzie i wartości, komunikując się z profesjonalistami, poszukującymi przykładów odpowiedzialnych działań wspierających biznes.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Profil na Linkedin jest wspierany przez grono Ambasadorów Marki. Projekt w naszej firmie ruszył we wrześniu 2020 r. Obecnie w skład grupy wchodzi prawie 50 osób z każdego obszaru działalności firmy – sklepów, centrów dystrybucyjnych oraz biur. Celem działania zespołu jest wspieranie marki Biedronka w mediach społecznościowych, promowanie dobrych praktyk i dzielenie się wiedzą ekspercką. Obecnie grupa działa pod oficjalną nazwą #WeBiedronka.

Zachęcamy do obejrzenia filmu, którzy nasi Ambasadorzy przygotowali specjalnie z tej okazji:

Powiązane artykuły

Nagrody EBEA 2020 rozdane!

10 września odbyła się uroczysta Gala wręczenia Nagród Employer Branding Excellence Award 2020. Biedronka zajęła pierwsze miejsce za dwie kampanie wewnętrzne: Razem Zadbajmy o Zdrowie oraz Świeżoznawcy. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii Strategia Employer Brandingowa.

czytaj więcej

Biedronka świętuje swoje 25 – lecie!

"Biedronka jest nieodłączną częścią historii polskiego rynku. Zmienialiśmy się tak samo, jak zmieniała się rzeczywistość Polski w ostatnim ćwierćwieczu". To słowa dyrektora generalnego sieci Luísa Araujo, które znalazły się w liście do pracowników z okazji 25-lecia Biedronki.

czytaj więcej
pracownicy Biedronki na tle pieczywa

Noworoczne podwyżki dla pracowników Biedronki

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w sklepach i centrach dystrybucyjnych sieci Biedronka od stycznia 2021 r. będą wyższe o 200 zł brutto miesięcznie. Styczniowe podwyżki otrzyma aż 58 tys. zatrudnionych przez największego prywatnego pracodawcę w Polsce.

czytaj więcej

Strona internetowa karierawjm.pl należąca do Jeronimo Martins Polska, korzysta z plików cookies m.in. w celu analizowania aktywności na naszej stronie internetowej oraz zwiększenia wygody jej przeglądania. Klikając banner lub korzystając ze strony internetowej karierawjm.pl (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie internetowej poza komunikatem) bez zmiany swoich ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na swoim urządzeniu, przetwarzanie danych zapisanych w cookies w celach wskazanych powyżej i udostępnianie swoich danych naszym partnerom. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o cookies znajdziesz w tutaj.

Zgadzam się