Informujemy, że na stronie internetowej stosowane są pliki cookies (tzw. ciasteczka). Ustawieniami plików cookies można zarządzać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Kliknij zgadzam się aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

właściciel
sieci

Godna zaufania jakość

Sklepy Biedronka są miejscem regularnych zakupów dla około 73% konsumentów w Polsce. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za ich satysfakcję, ale również zdrowie i dobre samopoczucie. W tym celu:

Przestrzegamy wysokich standardów

Jako pierwsza w Polsce wielka sieć handlowa otrzymaliśmy certyfikat ISO 22000 w zakresie magazynowania i dystrybucji oraz wprowadzania marek własnych. Uzyskany certyfikat potwierdza zaangażowanie wszystkich pracowników w kontrolę zagrożeń oraz stałe udoskonalanie systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności.

 Ułatwiamy racjonalne odżywianie

Na opakowania naszych produktów spożywczych wprowadziliśmy informacje dotyczące wskazanego dziennego spożycia, tzw. GDA (Guideline Daily Amounts). GDA dostarcza informacji, w jakim stopniu dany produkt zaspokaja dzienne zapotrzebowanie przeciętnego człowieka na poszczególne składniki odżywcze i kalorie oraz ile tych składników i kalorii znajduje się w jednej porcji produktu. Informacje te ułatwiają świadome odżywianie oraz kontrolowanie diety.

Promujemy zdrowy styl życia i zróżnicowaną dietę

Każdego dnia nasze sklepy odwiedza ponad 3 miliony osób. Wykorzystujemy ten fakt by promować wśród naszych klientów zdrowy styl życia, na który składa się regularna aktywność fizyczna oraz zbilansowana dieta. Naszym klientom oferujemy produkty o wysokiej jakości w cenach, które zachęcają do korzystania z szerokiej oferty. W sklepach dostępne są publikacje, w których można znaleźć inspirację do podjęcia aktywności fizycznej, porady dietetyków oraz  przepisy na zdrowe potrawy.

Poddajemy nasz asortyment rygorystycznym kontrolom

Wszystkie produkty trafiające na półki naszych sklepów przechodzą rygorystyczne kontrole jakościowe, które obejmują regularne analizy w renomowanych laboratoriach oraz audyty u dostawców. Chcą mieć większy wpływ na jakość oferowanych artykułów wprowadzamy coraz więcej produktów marki własnej, dostępnych wyłącznie w sklepach sieci Biedronka. Dla tego rodzaju asortymentu narzuciliśmy szczególnie normy. Trafiają one do sprzedaży po wielu miesiącach prac oraz pomyślnym przejściu specjalistycznych testów.