Informujemy, że na stronie internetowej stosowane są pliki cookies (tzw. ciasteczka). Ustawieniami plików cookies można zarządzać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Kliknij zgadzam się aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

właściciel
sieci

Kino z Biedronką – ponad 10 tysięcy widzów na plenerowych seansach



35 seansów filmowych w 35 wybranych miejscowościach na terenie całego kraju, 10 kinowych przebojów z Polski i ze świata. Filmy dla wszystkich – poruszające historie, zabawne komedie oraz nagłe zwroty akcji – kolejna edycja Kina z Biedronką już za nami!

 Pokazem oscarowego „Marsjanina“ w Warce – malowniczej miejscowości nad rzeką Pilicą – zakończyła się czwarta edycja projektu Kino z Biedronką. Tegoroczna odsłona projektu zgromadziła na bezpłatnych plenerowych seansach filmowych ponad 10 tysięcy widzów.

Kino z Biedronką odwiedziło 35 miejscowości, w których pod hasłem „Kino dla wszystkich, największe filmowe hity” wyświetliło filmy dla wszystkich zainteresowanych. W programie znalazło się 10 wyselekcjonowanych tytułów, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, w tym m.in.: przebojowa hollywoodzka produkcja „Iluzja”, polska komedia romantyczna „Dzień dobry, kocham Cię!”, trzymający w napięciu „Szybcy i wściekli 7“ oraz dedykowane najmłodszym widzom, bijące rekordy popularności „Wakacje Mikołajka” i „Paddington“.

Bezpłatne pokazy filmowe odbywały się po zmroku na parkingach sklepów Biedronka, m.in.: w Pińczowie, Działdowie, Stegnie, Malborku, Hajnówce czy Mikołajkach. Na publiczność czekała specjalnie przygotowana widownia z 300 miejscami siedzącymi, plenerowy ekran kinowy oraz specjalna atrakcja w postaci fotościanki, dzięki której każdy mógł stać się gwiazdą światowego kina i uwiecznić swój wizerunek na pamiątkowej fotografii. Przed seansami wyświetlane były także filmiki edukacyjne, które w przejrzysty sposób przedstawiały zasady  segregacji odpadów oraz właściwe postawy proekologiczne. Filmiki powstały w ramach współpracy z Organizacją Odzysku Opakowań Rekopol S.A. w zakresie edukacji ekologicznej klientów.

W dotychczasowych edycjach z seansów w ramach Kina z Biedronką od 2013 roku skorzystało ponad 40 tysięcy osób. Za obsługę audiowizualną projektu odpowiada firma Outdoor Cinema.